Leyla ile Mecnun Dizisi! O Gemi Bir Gün Gelir Mi?

01.05.2021
Leyla ile Mecnun Dizisi! O Gemi Bir Gün Gelir Mi?

Leyla ile mecnun dizisi, izleyenlerin çoğunun bağımlı olduğu bir dizidir şahsen ben 7 kere bitirdim oldukça güzel ve içerisinde birçok güzel duygular barındırmaktadır. Bazı kesim tarafından saçma bulunan dizi aslında absürt komedi barındırdığı için herkes tarafından sevilmemesi gayet normaldir.

Dizinin birçok repliği meşhur bir hale gelmiştir günümüzde hala daha kullanılan repliklerden oluşması izleyenlerin ne denli sevdiklerini gözler önüne sermektedir. Dizi de tam anlamıyla her şeyin dibine kadar yaşanması o kadar hoş bir durum ki tam anlamıyla insanı sürüklüyor bağımlı yapabiliyor.

Müziklerinden tutun dizinin çekildiği o Kireçburnu sahilin anlamı o kadar hoş ki izlemeyenlerin izlemesini çok ciddi şekilde öneriyorum. Herkesin vardır beklediği bir gemisi kimi limanda beklemeyi tercih eder kimi limanı boş bıraktım ama gelirse yine o limanda olurum der ama mutlaka o geminin gelmesini bekler.

Dizide İsmail abi karakteri var ki benim favori karakterim bir geminin gelmeyeceğini bile bile bekleyen canım İsmail abim bende öyleyim gelmeyeceğini bile bile bir gemiyi bekliyorum bazen beklemek hani imkansızı beklemek biraz zor geliyor ama hep avutacak şeyler buluyoruz kendimizi.

Dizi de en çok sevdiğim sahnesi İsmail abinin gemiye el sallarken Mecnunla konuşmaları her seferinde bıkmadan usanmadan O gemi bir gün gelecek diye bağırması her seferinde bıkmadan usanmadan. Dizinin en güzel yanlarından birisi de vıcık vıcık aşk yok günümüz dizileri gibi saçma sapan senaryolar yok tam anlamıyla her şey dozunda.

Bir dizi düşünün içinde hem komedi var hem acı o dizi işte Leyla ile Mecnun. Bazen bir sahnede ağlarsın hemen ardından diğer sahnede kahkaha atabilirsin öyle bir dizi. Hayatımız hep beklemekle geçiyor önemli olan gemi değil biz beklemeyi seviyoruz diyoruz ama gemi de çok önemli ya gemi gelir gelirse gün yeniden doğar sanki güneş o güne kadar doğmayı bırakmış da o gün doğmaya karar vermiş gibi olur.

Gemi limanını karıştırır mı başka limanlara sığınmaya çalışır mı bilmiyorum ama doğru limanda beklemeye devam edeceğiz limanı boş bırakırsak belki de biz limanımızı karıştıracağız başka bir gemi beklenmesine sebep olmayalım biz gemi bekleyenler olarak yeteriz.

Hayal edin diziyi izlemişsiniz beklediğiniz bir geminiz var ve gidip Kireçburnu’na oturuyorsunuz bir banka sadece seyrediyorsunuz o manzarayı, denizin dalgalanmasının sesini bazen kuşların sesini etraftan geçen onlarca insan var ama sadece aklınızda o gemi var evet o gemi yanınızda değil ama o gemi bir gün gelecek!

Bir gün olur da benim de beklediğim gemi gelirse gideceğim Kireçburnu’na elini sımsıkı tutup benim gemim geldi diye bağıracağım gemi beklemek zordu ama güzeldi diyeceğim olur da o gemi gelirse bunu yapacağım. Eğer o gemi gelmezse ben limandan ayrılmadığım için kendimi suçlamayacağım bu acı geçiyor mu diye soruyor İsmail abi maalesef abim bu acı geçmiyor, alışıyorsun ama bu acı geçmiyor. İnanın o gemi bir gün gelecek…

ETİKETLER: Dizi, leyla ile mecnun
YAZAR BİLGİSİ
halil kaya
Önemli olan şeyin insanın kendisine olan inancı olduğu kanaatindeyim.
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.